En helt ny dialer: CM Software AB är oerhört stolta att presentera Nya CallMaker-versionen. Här är vår nya reklamfilm som visar hur vi tänkt när vi utvecklat nästa generations dialer: ”The first dialer that learns”.     Framför allt har vi jobbat med följande i nya versionen av CallMaker: att ta bort telefonsvarare, att dialern […]

En helt ny dialer: CM Software AB är oerhört stolta att presentera Nya CallMaker-versionen. Här är vår nya reklamfilm som visar hur vi tänkt när vi utvecklat nästa generations dialer: ”The first dialer that learns”.

 

 

Framför allt har vi jobbat med följande i nya versionen av CallMaker: att ta bort telefonsvarare, att dialern skall kännas snabb, anpassningsbar och enkel. Moduler som ingår numera är många: chat, sms (även funktioner för att svara på SMS som kund vid t ex beställning, men även automatiska SMS vid t ex nej eller en återkomst ”Tack för ett trevligt samtal, då hörs vi imorgon”, full GDPR-modul som vi berättat om här: http://www.callmaker.se/gdpr-modul-till-din-dialer/ , automatiska E-post vid beställningar, möjlighet att numera tvinga agenter att ta inkommande mot-ringande kunder, möjlighet att ”släppa” personliga återkomster om en agent inte tar sina samtal ordentligt, utökad personalkontroll i nya lönemodulen, kontroll över olönsamma säljare.

Fler moduler vi lagt till: fler steg i aggressiviteten i dialern, från 0,1% tappade samtal upp till 4% rör sig dialern mycket snabbt och smidigt. Flera kunder rapporterar numera att väntetiden är ned mot 2-4 sekunder på nytt samtal och i och med att dialern tar bort upp till 95% av alla telefonsvarare är samtalet kunden får ett ”riktigt” samtal.

En dialer måste vara stabil. En hygienfaktor. Med nya funktioner för listexport och ljudfilshantering har vi gjort arbetet för admin både roligare, snabbare och säkrare. Stora listor kunde förut ta flera minuter att importera och exportera: i nya CallMaker gör dialern detta på servern istället. Som admin talar du om för dialern vad du önskar –> t ex göra en export; dialern kommer sedan utföra dessa när tid finns och säga till dig att det är klart.

Här kan du läsa lite mer om våra produkter: http://www.callmaker.se/produkter/