Vi har lyssnat på våra kunder och ändrar öppet-tiderna på supporten. Från och med idag – måndag 30e sept 2021 är supporten öppen 08-18 varje helgfri vardag. Därmed flyttar vi både fram öppet-tiderna en hel timme och förlänger en hel timme på helgfria vardagar. De av våra kunder som ringer B2B kommer därmed, om de […]
Vi har lyssnat på våra kunder och ändrar öppet-tiderna på supporten. Från och med idag – måndag 30e sept 2021 är supporten öppen 08-18 varje helgfri vardag.
Därmed flyttar vi både fram öppet-tiderna en hel timme och förlänger en hel timme på helgfria vardagar. De av våra kunder som ringer B2B kommer därmed, om de önskar, få hjälp i samma stund de startar sin ringverksamhet. Och de av våra kunder som har B2C-verksamhet har nu även en hel ordinarie supporttimme in på kvälls-verksamheten.
Då många av våra kunder kör ända fram till 21 på vardagar och även på helgerna kommer vi givetvis fortsatt att ha vår jour-support för de som har akut behov av hjälp även efter 18.00 och på helgerna. Men med den 2 timmar långa utökade vanliga supporten blir Cm Software ännu bättre på något vi redan får beröm för: vår snabba och tillgängliga support.
Anders, Emil och Tomas hos oss som hanterar First- och Second-line support är beredda redan 08.00 för er varje dag:
”Vi upplever att våra kunder uppskattar den snabba hjälp de får idag, skillnaden nu blir att de kan få den ännu snabbare.” säger Tomas som med sin seniora utvecklarerfarenhet är huvudansvarig för det mesta som händer på supporten.