Solen skiner och sommaren är här. Men i CallMaker fungerar allt som vanligt. Det är bara att logga in och ringa på och kontakta sina kunder och potentiella kunder.
Eller, ja. Nästan som vanligt. Vi har vår eminenta support hela sommaren men supporten har öppet 08:30 till 17:30 istället för 08:00 till 18:00.
I vår support kan man få snabb hjälp med importer, användare, listor eller statistik. Vill ni ha något automatiserat i systemet? CallMaker Autopilot klarar biffen. Sätt upp en gång och låt systemet jobba åt dig istället för du jobba i systemet.
Om bara ett par veckor lanserar vi ytterligare en release med flera spännande nyheter och funktioner! Mer information kommer senare.
Sist men inte minst vill jag bara säga att även om vi kommer svara snabbt och lösa era ärenden lika galant som alltid, är det trots att semestertider och vi ber därför ha överseende om det är någon extra minuts väntan i telefonkön eller att få svar på mail. Även våra leverantörer har semester och kan ta lite extra lång tid att få svar.
Ring på ordentligt i sommar – money never takes semester.